Många intryck

Nu ska jag tillbaka till Chicago för några dagar. De senaste dagarna har jag hunnit med hur mycket som hellst.
Jag har varit utanför citykärnan vid en Donutfabrik, fick en i handen direkt från rullbandet. Förmodligen en av de godaste grejerna jag någonsin ätit.

Jag har varit vid Budweiserfabriken och stulit en tegelsten åt min far, träffat massa hundar och åkt bil
En av de grejer som fascinerar mig mest är att ALLA har en bil här och man kör överallt. Hela stadslivet är uppbyggt efter att man kör just bil. En annan sak också alla har nästan hund oavsett hur de bor. Vilket är trevligt.

Cupcakes var en liten besvikelse som muffins med konstig glasyr, men vackra att se på dock.

Men bäst är nog konstiga skyltar till "gatet communitis" och skyltar om att man inte får bära vapen på just denna plats.
Riktigt tokigt

lägger upp några bilder, eftersom en bild säger mer än 1000 ord.

kram /Jakob

donutfactory

Morgan och Julie på Cupcake fiket

På glasdörren till köpcentrumet
Jag och Andrias hund Fancy







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback